U.L.A.R part II

Neyh nak sambung citer lepas yang pasal ular tu..GUESS what?? Ular tu dah dijumpai..Nak tau kat mane???BAWAH RAK TV kat ruang tamu..

neyh la die

Pagi tadi ayah saya p cari ngan pekerja-pekerja bengkel dia ..Yelah..selagi tak jumpa ,mestilah tak puas 
hati ...tambahan mak saya yang penakut ular tue memang tak nak keluar dari bilik kalau ular tue masih tak dijumpai..Dahsyat kan mak saya..hehehe..Tapi dia still membantu cari ular tue..mak punya instinct la neyh cakap ade ular bawah rak tu...hehehe...Sekali betol-betol ada rupanya.Alhamdulillah la dah jumpa.
Haaaaa...di sini la start nye kekalutan yang teramat..dah jumpa ular kan..Hah..RIDSECT si penghalau nyamuk tu pown dah habis sebab operasi malam tadi.Then saya la yang kena rush cari ridsect kat kedai seblah...dengan semangat waja plus pakai sluar tido bunga2 yg comeyl lagi saye p beli ridsect..2 tin lagi tue..\
tapi bila smapai kat rumah tengok-tengok ular dah kena bunuh kat bengkel..
so???
tak guna saya yang comeyl neyh p bli ridsect.huhuhu..takpe takpe...ular tue dah innalillah dah..
neyh gambar dia..


No comments:

Post a Comment